Соєві мастурбують рак залоз, простати і легенів
Соєві мастурбують рак залоз, простати і легенів
06/02/2010 команда здоров'я та краси Рак , Харчування 0
23
акціїПоділитися з FacebookПочати в твіттері
Некурящі, які регулярно споживають сою, рідше захворюють раком залоз, простати і легенів, підводять підсумки фактичного дослідження.
Соя містить органічні інгредієнти, які діють як гормон естроген. Це допомагає протидіяти утворенню ракових клітин в організмі, повідомляє Reuters з посиланням на агентство BGNES.
Invalid domain: googleusercontent.com
Дослідники встановили, що регулярне вживання сої в великих кількостях, в тому числі у вигляді соєвого соусу, значно знижує розвиток раку залози у жінок і простати у чоловіків.
За словами вчених, специфічні сполуки в соєвих бобах можуть запобігти розвитку раку легенів. Умовою для дитини є те, що ви не курите, тому що соя, стегна і корисні речовини не можуть компенсувати накопичення цінного смоли та смоли в легенях. Результати дослідження опубліковані в Американському журналі клінічної онкології .
- Трав'яні засоби від синдрому подразненого кишечникаhttps://doc.ro/sanatate/remedii-naturiste-pentru-sindromul-de-colon-iritabilЧитати статтю
