Риб'ячий жир зустрічає шизофренію
Риб'ячий жир зустрічає шизофренію
06/02/2010 команда здоров'я та краси Голова і мозок , Психологія , Харчування 0
10
акціїПоділитися з FacebookПочати в твіттері
Капсули з риб'ячим жиром можуть запобігти розвитку шизофренії у будь-якому молодому хорі з ознаками психічного захворювання, складаючи результати єдиного роду дослідження в Австрії, повідомляє Associated Press.
У дослідження були включені 81 пацієнт у віці від 13 до 25 років з ознаками психозу.Ознаки включали значно довше або більше, ніж звичайні, зростаючі підозри до оточуючих, впевненість, яка якимось чином мислить у вашій голові, або що вони володіють магічними здібностями. Молоді хори звернулися за професійною психіатричною допомогою з Медичного університету у Відні.
Invalid domain: googleusercontent.com
41 пацієнт протягом трьох місяців приймав 4 капсули риб'ячого жиру в день. Інші пацієнти приймали факси-гапчеты. Після одного року спостереження учасників 2 з 41 пацієнта, тобто близько 5% в групі, що отримала риб'ячий жир, стали шизофреніками. У групі плацебо лікували близько 11 з 40 пацієнтів, тобто на 28%.
Згідно з дослідженням, риб'ячий жир висуває гіпотезу про причини шизофренії, оскільки вони пов'язані з тим, як організм використовує жирні кислоти, пише actualno.com .
За словами доктора Джеффрі Лібермана, експерта з психіатрії в Колумбійському університеті в Нью-Йорку, який не брав участі в дослідженні, якщо риб'ячий жир зробить аналогічну дію, це призведе до вражаючого розвитку. Для підтвердження отриманих результатів необхідна пара та інші питання, а також. Вчені почали широкомасштабний міжнародне дослідження у 8 містах з надією на те, що ці результати будуть відновлені. Результати дослідження були опубліковані в Архіві загальної психіатрії .
- Трав'яні засоби від синдрому подразненого кишечникаhttps://doc.ro/sanatate/remedii-naturiste-pentru-sindromul-de-colon-iritabilЧитати статтю
