Плоди я лечу від раку
Плоди я лечу від раку
03/02/2010 команда здоров'я та краси Цікавий , Рак , Харчування 0
8241
акціїПоділитися з FacebookПочати в твіттері
Ми представляємо корисні фрукти для включення в щоденне меню з профілактики раку.
Це список корисних фруктів, який, як було доведено, допомагає в профілактиці різних видів раку.
У Болгарії щорічно реєструється понад 30 000 нових випадків різних злоякісних новоутворень, тому статистика здоров'я сайту реєструється.
Invalid domain: googleusercontent.com
Smokinya :
Smokinas є похідними бензальдегіду.Дослідники з Інституту фізико-хімічних досліджень в токійському відділенні Терези бензальдегід дуже ефективні в профілактиці пухлин. Крім того, жінки , які містять вітамін А і вітамін С , кальцій , магній і калій , можуть знизити апетит і допомогти зменшити рубці. Сік фенхелю є потужним вбивцею бактерій.
Invalid domain: googleusercontent.com
Апельсини і лимони містять лимон, який стимулює вироблення антитіл імунними клітинами (лімфоцитами і т. Д.). Вони здатні знищувати канцерогенні речовини.
Грейпфрут :

Грейпфрут, а також апельсини та інші цитрусові містили монотерпени, які руйнують, запобігаючи рак, оскільки вони усувають канцерогени зовні автомобіля. Деякі дослідження показують, що грейпфрут може пригнічувати поширення клітин на поясі in vitro. Також у фруктах містилися вітамін С і бета-каротин.
Червоний виноград :

Червоний виноград містить биофлавиноиды, сильні антиоксиданти, які виступають в якості бар'єру проти раку. Грейпфрут є таким багатим джерелом ресвератролу, який пригнічує ферменти, які стимулюють ріст ракових клітин і знижують імунну систему. У ньому також міститься элаговая кислота - з'єднання, яке блокує ферменти, необхідні для ракових клітин, що уповільнює розвиток пухлин.
Папайя :

В папайе є вітамін С, який діє як антиоксидант, а також може зменшити поглинання нітрозамінів.
Купони :

Клони містять багато вітамінів, мінералів і антиоксидантів, відомих як антоціани, які запобігають від раку. За даними дослідження крові, яке повинно було відбутися найближчим часом, з 5% до 10% хининов кількість пухлин зменшилася з 43% до 62%. Дієта, що містить 5% хініну, більш ефективна, ніж дієта, містить 10% хініну. Іспит травня 2002показывает, що грудки можуть запобігти рак товстого черв'яка.
- Трав'яні засоби від синдрому подразненого кишечникаhttps://doc.ro/sanatate/remedii-naturiste-pentru-sindromul-de-colon-iritabilЧитати статтю

