Фрукти для здорових кісток
Фрукти для здорових кісток
25/01/2010 команда здоров'я та краси харчування 0
283
акціїПоділитися з FacebookПочати в твіттері
Вицвітання допомагає зі здоровими кістками.
Плодотворение - це основне припущення про міцності кісток в будь-якому віці, але воно зустрічається в передмістях. Це особливо актуально для дівчини, так як ваша енергія та енергія зберігаються, вважають ірландські вчені.
Згідно з новим дослідженням в Університеті Кластера, Ірландія, на стегні більше фруктів, ніж споживає людина, там більше здорових кісток.
Invalid domain: googleusercontent.com
Учні вивчали режим харчування та щільність кісткової тканини у 1345 році в Ірландії у віці від 12 до 15 років. Найбільш помітні результати були виявлені у дівчинки у віці 12 років, пише агентство BGNES.
Надж-холамо накопичення мінералів у кістках - показник легкого зубастости, спостерігається у молодих людей, які щодня їдять мінімум 200 грамів фруктів.
- Трав'яні засоби від синдрому подразненого кишечникаhttps://doc.ro/sanatate/remedii-naturiste-pentru-sindromul-de-colon-iritabilЧитати статтю
