Слабоалкогольні вино приносить рак
Слабоалкогольні вино приносить рак
19/01/2010 команда здоров'я та краси Напої , Рак 0
9
акціїПоділитися з FacebookПочати в твіттері
Погане вино допомагає вилікувати рак, вважають експерти.
Щоденне споживання меншої кількості вина запобігає рак, згідно з даними Всесвітнього фонду досліджень раку, цитованого агентствами BBC і BTA.
Вчені підрахували, коли теорія пиття 250-миллилитрового келихи вина за ніч приховує на 7% менший ризик раку матки, якщо вміст алкоголю становить 10% замість 14%.
Invalid domain: googleusercontent.com
З точки зору профілактики краще не вживати алкоголь, але нам треба йти реалістично, стікаючи кров'ю доктора Рейчел Томпсон з фонду. Ви додали, що неясно, як довго чоловік буде пити алкоголь з більш низьким ступенем, щоб радіти його користь.
Експерти Всесвітнього фонду досліджень раку, 100-річний чоловік, який споживає менше алкоголю, запобіжить жодного випадку раку хробака.
- Трав'яні засоби від синдрому подразненого кишечникаhttps://doc.ro/sanatate/remedii-naturiste-pentru-sindromul-de-colon-iritabilЧитати статтю
