ВООЗ: більше третини випадків раку пов'язані з харчовими продуктами
ВООЗ: більше третини випадків раку пов'язані з харчовими продуктами
27.12.2009 команда здоров'я та краси Здоров'я , Питво , Рак , Харчування 0
2500
акціїПоділитися з FacebookПочати в твіттері
За даними Всесвітньої організації охорони здоров'я, більше третини випадків раку пов'язані з харчовими продуктами.
Чипсоветы, смажену картоплю і деякі види попкорну буквально шкідливі для здоров'я, повідомили шведські вчені в своїй доповіді Всесвітньої організації охорони здоров'я в Женеві. В результаті їх високої термічної обробки ці тези виробляють акриламід, який часто пов'язаний з розвитком раку в хорі.
Студенти з Кембріджського університету провели багато досліджень з цього предмету.Технічні результати показують, що 35% випадків раку безпосередньо пов'язані з їжею: « Використання бекону, шинки, сосисок та інших ковбас збільшує ризик розвитку раку хробака приблизно 50%. Ризик також збільшується із-за нестачі целюлози в продуктах харчування, де переважають рафіновані продукти », - сказали вони BBC.
Invalid domain: googleusercontent.com
Звичайно, якість продукції в журналах занадто дорого.Але, як з'ясували англійці, перше місце вибирається за ціною, а не на користь здорових.
Дієтологи не виступають за повну відмову від м'яса - його просто потрібно скоротити до мінімуму (1-2 рази в тиждень). М'ясні продукти часто більш цінні, тому що вони часто містять добавки, про які споживач зазвичай не дбає.
Деякі дослідники стверджують, що в минулому риба була частою причиною великої кількості харчових вторгнень, але не із-за якості їх їжі, а з-за здатності морських мешканців накопичувати в них велика кількість небезпечних токсичних речовин. Згідно зі статистикою, найкраще ловиться на північній ширині риби. Він не поспішає забувати і багатий фосфором і іншими корисними речовинами. Знову ж таки, дієтологи продовжують рекомендувати своє відвідування прийому їжі кілька тижнів в тиждень.
Экологически чистые фрукты и овощи оставляют лучшие продукты. Но все они решены трудно.Содержание нитратов в овощах зависит от сорта, условий уборки, состава почвы и других факторов в количестве, используемом при уборке оксидов азота.
Опасность проглатывания нитратов в организме связана с темным канцерогенным эффектом. На оральной кухне, пищеводе и желудке под действием микрофлоры нитраты восстанавливаются до нитритов, а нитриты еще более опасны для здоровой жаждущей токсичности, превышающей 30 ppm токсичности нитратов.
У шлунку нітрати під дією соляної кислоти з біогенними амінами, що містяться в м'ясі, утворюють нітрозоаміни і нитрозоамиды, які призводять до раку. Ситуація ускладнюється всілякими консервантами і стабілізаторами, які додають у ковбаси.
Британські державні органи створили 164 з 426 основних типів хімічних речовин, які використовуються в більш ніж 3000 марках пестицидів і тиминов, сприяють розвитку ракових захворювань, генетичних змін і впливають на спадковість, починаючи з імпотенції і закінчуючи вродженими вадами розвитку.
- Трав'яні засоби від синдрому подразненого кишечникаhttps://doc.ro/sanatate/remedii-naturiste-pentru-sindromul-de-colon-iritabilЧитати статтю
