Кафе приносить рак простати
Кафе приносить рак простати
13/12/2009 команда здоров'я та краси Для чоловіків , Напої , Рак 0
235
акціїПоділитися з FacebookПочати в твіттері
Пити каву може знизити ризик розвитку найбільш важкої форми раку передміхурової залози, показали наукові дослідження.
Дослідження, в якому взяло участь близько 50 000 чоловіків, показало, що тези, які п'ють найбільше кави, на 60% рідше розвивають найбільш агресивну форму тези, що ніхто не пив кави.
Дослідники з Гарвардського університету, США, попередили, що ще занадто рано рекомендувати матерям, які страждають цією хворобою, пити каву, але дослідження показало серйозне скорочення випадків смертельних пухлин, у той час як хор п'є багато кави.
Invalid domain: googleusercontent.com
Кава розкриває вплив метаболізму інсуліну і глюкози, а також порожнин статевих гормонів, всі з яких відіграють роль у передміхуровій залозі , пояснила доктор Кетрін Вілсон, яка представила дослідження на конференції Х'юстон по запобіганню раку.
Можливо мати зв'язок між кавою і рукою простати , додав Вілсон. Ефект однаковий як для звичайного, так і для кави безкофеина.
Ранні дослідження показали, що грудна клітка може запобігти рак передміхурової залози, але перше дослідження, згідно з яким кава робить благотворний вплив. Інше дослідження, представлене на конференції, показує, що за 15 хвилин вправ агентство BGNES додає менше 35% ризику смерті від хорів, які страждають від раку простати.
- Трав'яні засоби від синдрому подразненого кишечникаhttps://doc.ro/sanatate/remedii-naturiste-pentru-sindromul-de-colon-iritabilЧитати статтю
