Червоне вино зустрічає карієс
Червоне вино зустрічає карієс
28/11/2009 команда здоров'я та краси Напої , Стоматологія 0
26
акціїПоділитися з FacebookПочати в твіттері
Червоне вино допомагає мені карієсу, кажуть експерти.
Вино допомагає відкусити зуби від бактерій після часу й сліду, повідомляє агентство BTA, закликаючи Discovery .
Червоне вино знищує цінні бактерії-мутанти стрептокока у роті. Вони зберігаються разом з деякими сахаринами і сприяють демінералізації емалі.
Invalid domain: googleusercontent.com
Постачальники можуть використовувати це відкриття, оскільки вчені з Університету Павії провели свої дослідження з м'яким вином.
Відомо, що коли алкоголь допомагає вилікувати карієс, вчені вирішили перевірити антибактеріальні властивості безалкогольного напою. Вони купили вам високоякісне червоне вино з регіону Венето і проковтнули алкоголь з вакуумною концентрацією.
Це науковий доказ того, що воно гідно червоного вина. Різні дослідження показали, що це розширює мій анус і допомагає вилікувати багато захворювань - від печії і неврологічних проблем до раку.
- Трав'яні засоби від синдрому подразненого кишечникаhttps://doc.ro/sanatate/remedii-naturiste-pentru-sindromul-de-colon-iritabilЧитати статтю
