Продавець ⭐FRESH⭐-натуральні препарати та косметика розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
7323 відгуків
Актуальные цены и срок доставки уточняйте у менеджера
Алішера Навої 69, Київ, Україна
+380 (95) 682-34-54
⭐FRESH⭐-натуральні препарати і косметика

Запах кави підсилює аналітичні здібності

Запах кави підсилює аналітичні здібності

 07/18/2018  команда здоров'я та краси  Голова і мозок , Цікавий , Напої , Психологія , UNG  0

 

кафе

41

акції

Поділитися з FacebookПочати в Twitter

Аромат, схожий на каву, але не містить кофеїн, може стимулювати думку.

Випивка кава приносить багато здорового обходу - знижує ризик серцево-судинних захворювань, діабету і деменції. Дослідники виявили, що тільки аромат кави може стимулювати математичну думку.

Фахівці Технологічного інституту Stivens в Нью-Джерсі, США, виявили, що кавовий аромат може поліпшити вирішення аналітичних завдань, зокрема, результати стандартного GMAT (вступного іспиту на управління випускниками), який використовується для надходження в бізнес-школу.

Результати дослідження, опубліковані в спеціалізованому виданні Journal of Environmental Psychology , говориться на веб-сайті Технологічного інституту Stivens .

Не тільки аромат, схожий на каву, допоміг хору в нашому дослідженні краще уявити себе в аналітичних задачах, що завжди цікаво , відбілюючий проф. Адріана Маджаров з бізнес-школи Stivens, працюючи над проектом спільно з колегами з Університету Тампи і Баруха, але ви дуже швидко подолали, і ми постараємося домогтися більшого, і ми довели, що ентузіазм частково відповідає за поліпшення їх подання. Коротше кажучи, вдихання аромату, що нагадує каву, але не містить в ньому кофеїну, надає ефект плацебо, аналогічний ефекту кави .

В експерименті взяли участь близько 100 студентів з Бізнес-університету, які відправили тест, у тому числі 10 питань в алгебрі, розділених на дві групи. У першій групі добровольці вирішували задачі при наявності аромату кави, друга група, з демографічними характеристиками, подібними першої, вирішила пройти тест, але в кімнаті без запаху.

Виявилося, коли група, що пахне кавою, впоралася краще в порівнянні з іншою групою.

Ми хотіли, щоб хор відчув смак кави, щоб поліпшити їх презентацію, тому що це призвело б до більш високого фізіологічного збудження - ефекту, традиційно пов'язаного з фактичним споживанням кофеїну , - пояснив Маджаров.

У другій частині дослідження вчені провели іспити серед інших 200 душ, які намагалися придумати різні аромати і техноэффективные ефекти, що впливають на ідею людини.

Участники считали, что они чувствуют себя более бдительными и энергичными в присутствии аромата кофе по сравнению с ароматом цветов или запахом аромата, а когда представление аромата кофе увеличит их работу в их умственных задачах. Результаты показывают, что ожидания для презентации можно объяснить убеждением, когда только аромат кофе делает хор более интенсивным и энергичным.

Имея в виду, что во время эксперимента выход аромата кофе не содержал кофеин, специалисты поссорились, и полученные результаты можно объяснить самолюбием.

Учні припускають, що в даному випадку ефект плацебо може бути корисний у різних сферах, у тому числі в бізнесі. Слабкий смак кави можна використовувати для підвищення продуктивності учнів.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner