Продавець ⭐FRESH⭐-натуральні препарати та косметика розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
6371 відгук
Актуальные цены и срок доставки уточняйте у менеджера
Алішера Навої 69, Київ, Україна
+380 (95) 682-34-54
⭐FRESH⭐-натуральні препарати і косметика

Поширені питання

  • Як скоро товар буде у мене при відправки «Новою Поштою»?

    Якщо замовлення зроблено до 12:00 і товар, який Ви замовляєте, є в наявності, ми відправляємо його в той же день. Після відправлення, Ви отримаєте смс-повідомлення з номером експрес-накладної (декларації). У Вашому місті він буде або на наступний день, або через день (це залежить від міста). При надходженні товару на склад у вашому місті «НП» направляємо вам SMS з повідомленням про надходження товару (у 90% випадків). Після цього ви можете забирати товар. З практики - найкраще відстежувати вантаж за № накладної на сайті компанії або зателефонувавши на відділення НП у Вашому місті.

  • Як здійснити оплату послуг "Нової пошти"?

    Оплата послуг пошти здійснюється безпосередньо замовником доставки під час отримання замовлення.

  • Яка вартість доставки капсул «Новою поштою»?

    Вартість доставки залежить від вартості замовленого товару(ів). Так як наш інтернет-магазин давно і впритул працює з цією службою доставки, то наші оплачують одержувачі орієнтовно 17,0 гривень за послуги перевезення. Менеджер, оформляє Ваше замовлення, підрахує орієнтовну вартість доставки замовлення.
    Детальна інформацію про стоимостити послуг "Нової пошти" читайте на їх офіційному сайті.

  • Як мені оплатити доставку «Новою поштою»?

    Ви можете оплатити товар при отриманні на складі «Нової Пошти» або віддати гроші кур'єру «Нової пошти» при адресній доставці.

  • Чому зручно працювати з нами з передоплатою і перераховувати гроші на карту Приватбанка?

    При оплаті товару на картку банку Ви економите більше 2% від суми замовлення. Адже саме ці 2 % "Нова пошта" стягує з клієнтів за перерахування грошей.

  • Чи можу я перевірити товар на відділенні «Нової Пошти»?

    Так, ви можете перевірити магніти за кількістю, якості, наявності механічних пошкоджень (можливий при пересиланні), прямо на відділенні, розгорнувши упаковку при представника НП.

  • До кого мені звертатися, якщо виникнуть проблеми з отриманням товару на «Новій Пошті»?

    Ви сміливо можете телефонувати нам і наші менеджери допоможуть Вам.

  • Дійде до мене товар, відправлений за допомогою «Нової Пошти»?

    Всі товари застраховані. Інформація про кожному товарі фіксується в базі магазину, тому ми несемо відповідальність за товар, відправлений Вам.

  • Що робити, якщо у нас немає складу «Нової Пошти»?

    При замовленні товару ми можемо відправити товар звичайної Укрпоштою на Ваше поштове відділення. При цьому вартість доставки складе 20,0 грн

  • Що мені потрібно для того що б отримати своє замовлення на «Новій Пошті»?

    При отриманні товару на відділенні «Нової Пошти», Вам необхідно знати номер декларації (надсилається Вам в смс на номер вказаний у замовленні) та оригінал паспорта (цивільного чи закордонного) або оригінал водійських прав.

  • Що робити, якщо товар буде бракований або зіпсований?

    Ви пишете заяву на відділенні «Нової Пошти» про повернення(претензію) і відправляєте товар нам назад.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner