Продавець ⭐FRESH⭐-натуральні препарати та косметика розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
7317 відгуків
Актуальные цены и срок доставки уточняйте у менеджера
Алішера Навої 69, Київ, Україна
+380 (95) 682-34-54
⭐FRESH⭐-натуральні препарати і косметика

Чемпіонат з футболу підвищує споживання хору

Чемпіонат з футболу підвищує споживання хору

 06/21/2018  команда здоров'я та краси  напої  0

 

біра

16

акції

Поділитися з FacebookПочати в Twitter

Шоу відключає гормон радості в спортивних чемпіонатах Кубка світу, що претендують на пивоварів.

Winaggi спортивні заходи людського духу і особливо футбол пов'язані з раундом. Часто ми жартуємо, якщо є стійке слово мови, у нього немає футбольного матчу, в якому він не є спонсором або спонсором будь-якої з компаній, які обрані, а коли це глобальна футбольна гра, те, що мирському, це розуміють деякі з великих пивоварів.

Це інтерв'ю для агентства BGNEZ Івана Радомирова, виконавчого директора Союзу пивоварних заводів в Болгарії, яка відбулася 17 червня 2018 року. в тому ж сезоні, збільшення споживання питного напою, чемпіонату світу 2018 року, Брюссель оцінює болгарські досягнення в цьому секторі і ставлення болгарина до смаку всіх видів і смаків.

Спеціально для Болгарії протягом останніх 25 років, коли ми стежимо за тезами подій, в ті місяці, коли футбольні матчі, в яких проводяться футбольні змагання, важко сказати, пов'язано це з припливом споживання з чемпіонами з футболу. Коли ви перебуваєте в кращому з найбільш активних сезонів виробництва і споживання пива - на сайті вам близько місяця, статистика і методологія вимірювання не можуть точно визначити, чи є з цієї причини зміни показників.

Для експертів прийнято вважати, що є невелике збільшення приблизно на 1-2%. Але є багато впливу на аргумент, якщо під час світових і європейських спортивних подій у нас є комплекс, який поєднується з теплим і приємним сонячним часом, то незаперечне споживання зростає.

У зв'язку з цим є щось дуже цікаве - широко поширена думка, коли споживання хору піднімається вище часу світських і європейських чемпіонатів в штатах, де розглядаються тези змагань. Там зібрано багато спалахів, всюди в закладах, де є величезні екрани. Весь дух спільноти у процесі повернення від речі, яка відбувається, і, природно, п'є напій, який є слабоалкогольним напоєм, і, крім усього іншого, є роз'єднання і гормон радості.

Збільшується споживання і сторони, які просуваються у продуктивності, так само як і поняття 1994 року Болгарія, коли болгарський вибір має виключне розуміння.

Като можна сказати, що пригнічує напій п'яний, коли є мирські чемпіонати, цей вид зрідженої рідини проливається ще більше, але я не можу точно визначити з рубав. Близько 60% продажів на сайті традиційно реалізується в літні місяці під наглядом Радомирова.

До 8-9 років тому болгарський споживач був дуже консервативним, як чоловікам, так і жінкам, але особливо магу - обтяжені бирадианцы зазвичай не експериментували з різними смаками, з новими стилями виборів, які не є традиційними на болгарському ринку. Легко змінювати покоління, все більше і більше речей, особливо молодого хору в іноземців, а також туристів і студентів і на роботі, особливо коли в державі з великою кількістю розвиненого портфеля, насичених ринків з традиціями - наводять приклади, такі як Німеччина, Великобританія, Бельгії, Нідерландах, Чехії, коли ви повертаєтеся в Болгарії, ви намагаєтеся зробити щось подібне, у них вже є інше ставлення. Це, безсумнівно, сильно відбивається на розвитку ринку та широкому спектрі різних сортів пива, пропонованих нами. До тих пір, поки кілька років тому ви були дуже активні, були знайдені по відношенню до споживання світлого пива, пані та панянки, які прийшли до мене трохи більше, ніж зазвичай, щоб спробувати щось нове та інше, були ракети, Тобто Цей тип пива, в якому є пиво і сік. Вони були створені для дам, але їхня аудиторія була їх власної. У зимовий сезон вони почали масажувати, особливо темний і червоне пиво. Багато серйозні вклади почали приймати різні варіанти вибору, для яких ринок вимагав цього, Тобто споживача. Члени Союзу компаній пивоварів щорічно розширюють свій портфель, маючи як мінімум 14 варіантів, які заслуговують поваги, і 6 компаній.

В наш список ліцензій входить 8 ліцензованих сортів пива, деякі з яких є світовими брендами, що свідчить про довіру провідним світовим виробникам болгарських пивоварів і болгарських бавовняних компаній, незалежно від того, чи є вони сайтами міжнародних гігантів або з нами Болгарське акціонерне товариство. Що примітно, так це те, що пані є споживачами пива, оскільки ми вимірюємо споживання по частоті, а не в літрах, як статистичні дані, і як часто болгарські напої і в такому порядку думок, середній час, протягом якого частота місячних хорів 13,5-14 років, оскільки жінки об'єднують все більш активних споживачів, і причина приховування полягає у тому, яка частина діапазону пропонується у пропонованому діапазоні, а пропозиція слабоалкогольного і безалкогольного пива все більше розширюється - одна тенденція, все більше і більше підтверджується Постійно з ЄС. Чим раніше наступ в Брюсселі стало дискусійним форумом, а в минулому році частка безалкогольних напоїв у країнах ЄС становить близько 55, те, що насправді багато реального кількості, і низкоалкогольных бірі, тобто менше 2,5% становить близько 9%, що означає близько 14 для цього типу біт.

У цьому зв'язку ви зможете поділитися з вами чимось цікавим у поєднанні із загальним європейським регламентом. Зараз внесено зміни у структурну директиву про акцизах на алкогольні напої, а пропозицію Комісії полягає в зниженні податку на акцизи на напої, які містять алкоголь нижче 3,5%. Досі ця межа становив 2,8. Це показує, що він весь час буде читати, що повинні бути якісь дійсно розумні політики, які не допускають зловживання алкоголем, але заохочують споживачів вибирати більш низькі алкогольні напої та стимулювати виробництво, що добре для нашої галузі, а також для розвитку категорії.

Незабаром в Брюсселі ми дуже задоволені нашою презентацією в якості болгар. Вперше як високоорганізованої галузі ми прийшли до п'ятірки країн, які виконали добровільну участь, щоб надати список інгредієнтів щодо ярликів, енергії та інших елементів інформації про харчування. 99% продуктів, вироблених на сайті, перераховані в списку інгредієнтів, що не є обов'язковим, але ми були пом'якшені в якості участі перед ЄС і приблизно 97-98 годин з виробленням енергії і адекватним уявленням на іншому їжі елементи. Це одне з виняткових досягнень для болгарських пивоварів, тому дані для країн ЄС складають 70% продукції зі списком інгредієнтів, близько 40 для економії енергії.Інший, який дуже приємно здивований, полягає в тому, що перші дані про репутаційному розслідування, яке проводиться за останні 3 роки кожен рік з усіх сторін від ЄС за репутацію пивоварної промисловості, і третій рік поспіль, Болгарія є другим за важливістю дорогий Чеської Республіки, Думка ще більше свідчить про те, що ми добре справляємося один з одним, оскільки вони ділять ці два пункти ранжування, те, що знаходиться на першому місці, і друге. Та порівняно з попереднім роком ми підняли рейтинг галузі з 2 очками, і все це. Отже, давайте візьмемо ручку на ручці разом з ними. Це показує, що галузь дійсно користується повагою болгарських громадян, споживачів і чогось надзвичайно важливого - однієї з основних причин для товарів, коли ми знаходимося на фронті, ми абсолютно прозорі, як промисловість, - у неї немає несправедливих або неправильних методів, з іншого боку, продукти, які ми виробляємо, насправді чисті, з великою кількістю хорошого європейського якості. Тільки натуральні інгредієнти підписуються на вибір. І одна цікава інформація для споживачів, при виборі великої кількості галлів, диверсифікація смаків, ароматів і товарів дуже цінується у кожного окремого споживача - тому результат дослідження і ймовірна причина товару - це не тільки натуральний продукт, але і близько 1000 сполук і речовин зібрані разом ввечері. Одна голема часть из бих оказала положительный эффект в нашем сбалансированном образе жизни с умеренным потреблением, они показали это, и последовательность сотен медицинских и научных исследований и некоторая ностальгия, безусловно, мы в ней, все больше и больше их много - много древних напитков и После много приятных напитков мы говорим: «Проснись», и теперь, имея возможность быть с и без мягких выборов, тезисы еще больше. Отже, коли я лягаючи спати, починається мирське, протягом хорошого години всіх, нехай фінікійці споживають бажання з задоволенням і веселощами і мають багато позитивних емоцій, протягом хорошого години.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner