Кафе зустрічає діабет 2 типу
Кафе зустрічає діабет 2 типу
11/03/2010 команда здоров'я та краси Діабет , напої 0
85
акціїПоділитися з FacebookПочати в твіттері
Кав'ярня знижує ризик розвитку діабету другого типу.
Вживання кави знижує ризик діабету 2 типу, оскільки він виявився повчальним.
З цією метою фахівці з Університету Сан-Паулу в Бразилії проаналізували дані дослідження здорових і поживних звичок майже 70 000 жінок з Франції.
Invalid domain: googleusercontent.com
Учасники віком від 41 до 72 років спостерігалися для пролонгації в 11 років.
Автори цього дослідження встановили, що вживання трьох чашок кави в день пов'язано з на 27% меншим ризиком розвитку діабету.
В ході дослідження експерти натрапили на цікаву залежність. Виявилося, що ризик захворювання на 33% менше для жінок, які п'ють підбадьорливий напій після обідньої перерви.
Дослідження опубліковане в с. Американський журнал клінічного харчування , пишіть actualno.com.
Бразильські фахівці відбілюють, провівши понад 10 досліджень, присвячених зв'язку між вживанням кави і зниженням ризику розвитку діабету 2 типу, але досі час не розглядалося як фактор.
Слідчі доповнюють, якщо позитивний ефект демонструє, наскільки розповсюджена кава без кофеїну, незалежно від того, вживається він з цукром або без нього.
Zdraven.bg рекомендує пити каву чисто, без цукру, сметани або сприятливого підсолоджувача, а в підсолоджувач можна додати мед або розбавити цвіллю.
- Трав'яні засоби від синдрому подразненого кишечникаhttps://doc.ro/sanatate/remedii-naturiste-pentru-sindromul-de-colon-iritabilЧитати статтю
