Найбільш відповідна дієта визначається аналізом ДНК
Найбільш відповідна дієта визначається аналізом ДНК
06/03/2010 команда здоров'я та краси Тьмяний і розслабляючий 0
13
акціїПоділитися з FacebookПочати в твіттері
Яке агентство BBC повідомляє про дослідження в США, який тип дієти є найбільш корисним?
Результати передчасного попереднього обстеження за участю 101 учасника показали, що тези, які зберігають найбільш підходящі для генів раціону харчування, послабили на дві-три пінти більше, ніж інші.
Invalid domain: googleusercontent.com
Студенти Стенфордського університету в США спостерігали за учасниками дослідження для продовження на один рік. Ви були побиті індоєвропейської раси. Група була розділена на три генотипу, реагуючих на вуглеводну дієту, дієту з низьким вмістом жирів та збалансовану дієту.
Нова наука про харчуванні вивчає взаємодію їжі з генами, пише actualno.com . Відомо, що хор реагує на деякі продукти по-різному в залежності від генетичного матеріалу.Наприклад, недоторканність до лактози більш поширена в Азії та Африці.
- Трав'яні засоби від синдрому подразненого кишечникаhttps://doc.ro/sanatate/remedii-naturiste-pentru-sindromul-de-colon-iritabilЧитати статтю
