Червоне м'ясо - за і проти
Червоне м'ясо - за і проти
28/02/2010 команда здоров'я та краси Рак , Харчування 0
25
акціїПоділитися з FacebookПочати в твіттері
Варто червоне м'ясо і який кінчик його руки на густому хробака будь ласка? В цьому спорі це не складне питання для професіоналів, і ці дні підживлюються новою силою в Сполученому Королівстві.
Всесвітній довідник опублікований в 2007 році особистий звіт про спосіб життя і зв'язку з появою захворювання, у якому хор закликає до обмеження споживання петрушки і бульбочок і можливості уникнути салямі і шинки. За даними фонду, докази того, що червоне м'ясо і оброблене м'ясо збільшують ризик раку товстої кишки, переконливі.
Invalid domain: googleusercontent.com
За даними організацій виробників м'яса у Великобританії, дані креслення абсолютно невірні. Ті, хто на їхньому боці, вказують на ряд незалежних слідчих, які поставили під сумнів переконання, з яким у доповіді представлена зв'язок між червоним м'ясом і рукою.
Всесвітній фонд боротьби з раком вже визнав, що у звіті є незначні помилки, пов'язані з даними для червоного м'яса, але оголошення полягає в тому, щоб перетворити витримки в документ, заснований на узагальненні наукових досліджень на даний момент.
Який запалив іскру спору , пояснює 24chasa.bg . Незабаром Науковий комітет з харчування, за рекомендацією британського уряду, цитує Довідник довідника з аналізом того, як позначиться скорочення вживається червоного м'яса до змісту заліза в організмі громадян.Цей звіт не може служити відправною точкою, але виробники м'яса протистоять, повідомляє агентство ВВС.
Ваш чоловік не один у Великобританії. Вже з'явилися подлоты на сторінках провідного наукового видання з харчування та хвороб. У листі американському «Журналу клінічного харчування» проф. Стюарт Трусвелл з Сіднейського університету поцікавився деякими серйозними запитами, які не виявили будь-якого зв'язку між червоним м'ясом і небезпекою раку, ігнорованої Всесвітнім фондом почерку, і вказав на деякі помилки в даних. ПрофессорТрусуэль і його колега доктор Домінік Александран зробили ретельний аналіз звіту всесвітнього фонду і встановили, що немає ніяких категоричних доказів про зв'язки між червоним м'ясом і ймовірністю раку хробака.
У відповідь Фонд пояснив, що деякі з них були звільнені від досліджень по м'ясу, але не були зосереджені конкретно на червоному м'ясі. Таким чином, він припустився деяких помилок при поданні даних, які не змінили основні твердження та уподобання в годуванні.
У торішньому журналі була опублікована ще одна публікація про зв'язок між харчуванням і рук, що здивувало багатьох фахівців. Оксфордська європейська програма EPIC «Роздатковий матеріал та харчування», яка охопила 65 000 душ за 90-ті роки минулого століття, ставить ветеринарів так, що вони, схоже, не надто переймаються рак матки, як вони поспішають очікувати.Навпаки, спостерігався навіть трохи більш високий відсоток випадків з таким захворюванням. Результати суперечать попереднім дослідженням підрозділу EPIC, згідно з яким високе споживання червоного і обробленого м'яса - більше двох черносливов в день підвищує ризик захворювання на рак хробака на 35%.
« Результати не були задоволені сюрпризом. Згідно з найбільш поширеною логікою, якщо м'ясо викликає рак, можна очікувати більш низького рівня захворюваності у вегетаріанців. Ми не встановили таку річ ", прокоментував епідеміолог проф. Тім Чі, керівник оксфордського дослідження.
За словами експерта, це дійсно загадка - ніхто не знає правди. Витягнуті уроки набагато більш зрозумілі про зв'язки між сонливістю і рукою або алкоголем і рукою, бо тези можна легко виміряти порівняно легко. Набагато складніше зрозуміти точну роль певного виду їжі.
Незважаючи на тривалу захист своєї позиції щодо зв'язку між червоним м'ясом і рукою, Фонд «Всесвітня рука» ні в якому разі не рекомендує повна відмова від нього або вегетаріанську дієту. Суть, яка радить хору споживати, - не більше 500 грамів у тиждень - еквівалент однієї порції телячої свинини, для подовження на 5 днів.
Спеціаліст по раку проф. Карол Сікора роздавлений з його боку, і тези про те, що червоне м'ясо падає, і вони продовжують заважати йому наздогнати його. Експерт визнає, що ми створили жахливу ситуацію із суперечливих повідомлень, підкріплених безліччю маленьких доказів.Споживання червоного м'яса в збалансованій дієті не повинно розглядатися як проблема.Уникайте продуктів з великою кількістю калорій і парів, але з усією ситуацією - насолоджуйтесь спокійною їжею в петрушці, радить проф. Кароль Сікора.
Дослідження зв'язку між харчуванням і розвитком кисті продовжено. Нове дослідження проф. Ерін Річман з Гарвардської школи громадської охорони здоров'я зосереджується на руці простати, особливо коли захворювання і розвиток знову спостерігаються.
Обстежено 1294 чоловіків, яким вже поставлений діагноз і які пройшли лікування від раку простати. Фахівців цікавило, що кажуть пацієнти. Команда встановила, якщо ви були людиною, який зробив більше яєць і курки з крайньою плоттю, 2 більш переляканим, ніж повторне поява хвороби з тез, які уникали тезовій їжі.
Новое исследование сосредоточено на мужчинах в 20 центрах в Соединенных Штатах, которые уже лечились от рака простаты и на данный момент преодолели болезнь. Пациентов оставляли есть все, что они хотели, при условии, что их наблюдали в течение 2 лет. Они пытались заполнить данные опрашивающих, с которыми они хранились каждые 6 месяцев. У 90% матерей не было повторного возникновения рака. Тезисы, в которых болезнь появилась снова, имели значительно более высокое потребление яиц и курицы с кожей. Вчені припускають, що в цьому випадку важливу роль можуть зіграти канцерогени, звані гетероциклічними амінами. Вони осідають при більш високій концентрації в печеному курячому м'ясі. В яйцях речовина холіну, ймовірно, відповідально за хвороба. Він упакований в жовтий і в невеликій кількості дуже поживний. Це пов'язано з великомасштабної товстою кишкою з більш високим ризиком раку простати і матки. Хороша зв'язок з цими захворюваннями не доведена.
- Трав'яні засоби від синдрому подразненого кишечникаhttps://doc.ro/sanatate/remedii-naturiste-pentru-sindromul-de-colon-iritabilЧитати статтю
