Кошик
Актуальные цены и срок доставки уточняйте у менеджера
Алішера Навої 69, Київ, Україна
+380 (95) 682-34-54
⭐FRESH⭐-натуральні препарати і косметика

Рибне борошно корисна, я її готую

Рибне борошно корисна, я її готую

 23/11/2009  команда здоров'я та краси  Морська , Первинна , Рецепти , Харчування  0

 

риба

1795

акції

Поділитися з FacebookПочати в твіттері

Використання риби для організму залежить від того, як вона підготовлена до вживання.

Користь для здоров'я жирних кислот омега-3 залежить від способу приготування риби. Це було встановлено вченими з Гавайського університету в Маноа, США.

Риба більш корисна для серця, коли її їдять смаженої або вареної, а не смаженої, сушеної чи солоної. Додавання соєвого соусу (з низьким вмістом натрію) або тофу до рибної свинині має додатковий позитивний ефект для жінок.

Invalid domain: googleusercontent.com

Корисний зовнішній вигляд, жування або запікання риби з соєвим соусом і тофу з низьким вмістом натрію (тобто солі) і тофу, свідченням чого є те, що жири не є смаженої , солоної або сушеною рибою , як Лисинь Мен з Гавайського університету в Маноа Глава переслідування. Всі ці методи приготування риби можуть внести свій внесок у ваше здоров'я. Ми не порівнювали варену рибу або запечену рибу з смаженою рибою, але можу сказати, що якщо здорова варена або запечена риба корисна, а не смажена риба .

Розкриття також показують, коли повзання для серця залежить від статі та етнічної приналежності - це може бути пов'язано із способами приготування риби, генетичної чутливістю або гормональними чинниками.

Багато досліджень показують, що введення омега-3 жирних кислот в їжу знижує ризик серцевих захворювань, але мало що відомо про природному виділення мазі, яка найбільш корисна.

У цьому дослідженні вчені вивчають ефективність, види, кількість і частоту розподілу омега-3 в їжі серед представників середнього підлоги двох різних етнічних груп, які проживають на Гаваях і в районі Лос-Анджелеса. У дослідженні розглядаються звички харчування і використання омега-3 для 82 243 чоловіків та 103 884 жінок у віці від 45 до 75 років без історії хвороби серця в період між 1993 і 1996 роками.

Дослідники розділили прийом риби з олова та інших консервованих риб, риби, крім ракоподібних або соєві продукти, що містять рослина омега-3 (кішки, соя, тофу і шуй), в квинтилях, кварці або тартильях (тобто різні математичні значення). Таким чином, методи приготування риби досі вивчалися: сира, смажена, варена; смажені; солоний або сушений. У цьому дослідженні ми не повідомили про тягаря барбекю.

Людина, який споживав багато жирних кислот омега-3 (близько 3,3 г на день), мав ризик смерті на 23% нижче через проблеми з кашлем. Що стосується жінок, він не виявив значних змін в ризик смерті від серцевих захворювань, за винятком того, що солона і сушена риба збільшує ризик для їх здоров'я.

Кількість омега-3 обернено пропорційно загальним ризиком смерті від серцевих захворювань у матерів - тенденція, що спостерігається в основному в європейської раси, американців японського походження і латиноамериканців. Всупереч цьому, є багато учасників дослідження, які хочуть бути чорними або гавайськими, щоб результати можна було інтерпретувати обережно , говорить Мен.

Жінки можуть отримати велику користь з свого здоров'я, якщо будуть приймати більше соєвого соусу і тофу у сполученні з рибою, доповненої вченими. Додавання менше 1,1 г соєвого соусу в день в їжу було корисно для чоловічого, але не в кількостях, більше 1,1 грама в день. Для жінок використання соєвого соусу показує чітку обернену пропорційну зв'язок зі смертю від хвороб серця. Плями Мен, якщо соус з високим вмістом натрію, може підвищити кров'яний тиск, і продовжує вживати продукти з низьким вмістом натрію (солі).Годування тофу надає серцево-судинне дію у всіх етнічних групах.

Результати дослідження були представлені Американської кардіологічної асоціації в Орландо, штат Флорида, в листопаді 2009 року. і опублікована в Science Daily 20 листопада 2009 р.

Інші статті