Алкоголь заважає серцю з плоті
Алкоголь заважає серцю з плоті
19/11/2009 команда здоров'я та краси Для мами , напої , серце і кров 0
46
акціїПоділитися з FacebookПочати в твіттері
Щоденне вживання алкоголю знижує ризик серцево-судинних захворювань у чоловіків більш ніж на 1/3, ставлячи під загрозу дані нового скандального дослідження іспанських учених, повідомляє агентство ВВС.
У ньому беруть участь понад 15 500 чоловіків і 26 000 жінок. Ці паротиту, коли велика кількість алкоголю може бути більш корисним для матерів. Жінки, які п'ють алкоголь, схоже, не люблять вживати алкоголь, зберіть дані дослідження, якого цитує агентство BGNES.
Invalid domain: googleusercontent.com
Експерти критично ставляться до себе, попереджаючи, що масове вживання алкоголю може збільшити ризик інших захворювань і довести пошкодження печінки, підшлункової залози та мозку. Алкоголь несе відповідальність за 1,8 мільйона смертей у світовому плані кожен рік, уточнює dariknews.bg .
Дослідження проводилося в Іспанії, країні з відносно високим рівнем споживання алкоголю і низьким відсотком випадків серцевих захворювань. У дослідженні також брали участь чоловіки і жінки у віці від 29 до 69 років. Вас спостерігали за продовженням на 10 років. Учасники намагалися описати свої звички пиття.
- Трав'яні засоби від синдрому подразненого кишечникаhttps://doc.ro/sanatate/remedii-naturiste-pentru-sindromul-de-colon-iritabilЧитати статтю
