Кошик
Актуальные цены и срок доставки уточняйте у менеджера
Алішера Навої 69, Київ, Україна
+380 (95) 682-34-54
⭐FRESH⭐-натуральні препарати і косметика

Кофеїн зустрічає інфаркт

Кофеїн зустрічає інфаркт

 08/11/2009  команда здоров'я та краси  Голова і мозок , Напої , Серце і кров , Їжа  0

 

coffee heart

458

акції

Поділитися з FacebookПочати в твіттері

Дослідники кажуть, що кофеїн допомагає мені вилікувати серцевий напад.

Питво до восьми склянок чаю в день чинить значний позитивний вплив на здоров'я, включаючи зниження ризику серцевого нападу та інсульту, показало дослідження.

Ученые обнаружили, что напитки, содержащие кофеин, чай, кофе и какао, оказывают положительное влияние на функции мозга, а также на кратковременное мышление.

Invalid domain: googleusercontent.com

Диета Доктор Кари Ракстон, которая проанализировала 47 опубликованных исследований, обнаружила, что прием 400 мг кофеина в день, что эквивалентно чашке чая, оказывает «ключевое благотворное влияние на функции мозга и здоровье сердца» без каких-либо негативных последствий. Вы обнаружили, что регулярное употребление чая приводит к «снижению смертности и снижению риска сердечного приступа и холестерина».

«Хор, який виключає напої, що містять кофеїн, може пропустити потенційну користь для здоров'я від інгредієнтів, які ви ставите», - сказав доктор Ракстон перед британцями в Dayly Express . Це додаткові, які часто вимагають, щоб діти уникали чаю і кави, і ці речі могли б бути краще для соків .

Кофеїн п'є несправедливо демонізований. У чорному чаї особливо багато поліфенолів, які містять натуральні рослинні антиоксиданти. Ви надаєте позитивний вплив на процес багатьох біохімічних процесів в автомобілі, який оберігає клітки від шкідливих вільних радикалів. Флавоноїди особливо роздроблені, як показують серії досліджень, і існує зв'язок між ними і зниженням ризику серцевого нападу , пояснюєдоктор Катрін Худ, цитована агентством BGNES .

Попередні випробування показали, що вживання трьох чашок чаю в день може знизити ризик розвитку раку шийки матки у жінок у віці до 50 років, у яких більше однієї третини, і, згідно з іншим дослідженням, вживання двох чашок чаю в день може запобігти серцевий напад і посилити функціонування мозку.

Інші статті