Кав'ярня - рак шийки матки
Кав'ярня - рак шийки матки
02/11/2009 команда здоров'я та краси Для жінок , напої , рак 0
19
акціїПоділитися з FacebookПочати в твіттері
Кафе допомагає вилікувати рак матки, попереджають фахівці.
Шведські вчені налаштували, а кава знижує ризик раку ендометрію, повідомляє Reuters.
Дослідження, опубліковане у спеціалізованому виданні Міжнародного журналу раку , охопило 60 634 жінки, з яких тільки 1% заразилися на рак шийки матки на момент дослідження, пише health.bg .
Invalid domain: googleusercontent.com
Жінки, які випивали 2 або більше чашок кави на день, були значно гірше, так як кожна додаткова чашка знижувала ризик приблизно на 10%.
Вчені стверджують, що кофеїновий напій надає найбільш сильний превентивне дію на жінок з ангіною.
На їхню думку, кава впливає на фактори, які відіграють роль у розвитку матки - цукор в крові, жирові клітини і естрогени.
Необхідності - більше доказів, які підтримують цю теорію, категорично з експертами.
- Трав'яні засоби від синдрому подразненого кишечникаhttps://doc.ro/sanatate/remedii-naturiste-pentru-sindromul-de-colon-iritabilЧитати статтю
