Червоне вино зустрічає діабет
Червоне вино зустрічає діабет
19/10/2009 команда здоров'я та краси Голова і мозок , діабет , напої 0
2610
акціїПоділитися з FacebookПочати в твіттері
За словами експертів, червоне вино допомагає мені при діабеті.
Композиція в червоному вині може допомогти в боротьбі з діабетом, повідомляє агентство ВВС із посиланням на результати американського дослідження.
Эксперты из Техасского университета, США, установили, что антиоксидантный ресвератрол, который содержится в виноградной грозди и в больших количествах в красном вине, стимулирует выработку инсулина, когда его вводят непосредственно в мозг лопаток. Химическое вещество оказывает благотворное влияние на жирную пищу.
Invalid domain: googleusercontent.com
Открытие американских ученых показывает, что ресвератрол обеспечивает защиту от диабета 2 типа, так как он помогает напрямую проникать в некоторые белки мозга.
Ранні дослідження показали, що коли ресвератрол проявляє антидіабетичні властивості при пероральному прийомі, але до цих пір вчені не змогли чітко визначити, які тканини в організмі беруть участь в цьому процесі.
Дані цього дослідження публікуються, коли мозок відіграє важливу роль у якості посередника.
- Трав'яні засоби від синдрому подразненого кишечникаhttps://doc.ro/sanatate/remedii-naturiste-pentru-sindromul-de-colon-iritabilЧитати статтю
