Губи і зелений чай я збираю рак пояси
Губи і зелений чай я збираю рак пояси
18/03/2009 команда здоров'я та краси Для жінок , напої , рак , харчування 0
25
акціїПоділитися з FacebookПочати в твіттері
Експерти кажуть, що губки і зелений чай допомагають мені вилікувати залози.
Споживання зубів і зеленого чаю значно знижує ризик розвитку раку залози і болі в тезах тез, які вже захворіли від підступної хвороби.
Це показує нове дослідження австралійських вчених, яку цитує AFP.
Invalid domain: googleusercontent.com
Исследователь Мин Занг из Университета Западной Австралии изучил 2018 женщин из юго-восточного китайского города Ханчжоу в период с июля 2004 года по сентябрь 2005 года. У половины китайцев был рак пояса. Это самый распространенный тип рака у женщин в мире, но, по данным Мин-тври, в Китае процент заболевших женщин на четыре-пять фунтов меньше, чем у развитых сторон.
Мы установили, что, когда более высокое потребление бычков снижает риск для китайских женщин, которые приближаются или вступили во время менопаузы, дополнительное снижение опасности наблюдается при одновременном приеме бычков и зеленого чая , сообщает Min.
Риск рака горла значительно снижается с увеличением потребления грибов, свежих и сушеных грибов, одинаково полезных.
Споживання 10 г грибів в день дає позитивні результати, виявлено хв. Жінки, які вживали кускові гриби, піддавалися приблизно на дві третини більшій небезпеці розвитку раку шийки матки у порівнянні з тезами, які не були схожі на грибок.
- Трав'яні засоби від синдрому подразненого кишечникаhttps://doc.ro/sanatate/remedii-naturiste-pentru-sindromul-de-colon-iritabilЧитати статтю
