Продавець ⭐FRESH⭐-натуральні препарати та косметика розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
6639 відгуків
Актуальные цены и срок доставки уточняйте у менеджера
Алішера Навої 69, Київ, Україна
+380 (95) 682-34-54
⭐FRESH⭐-натуральні препарати і косметика

Ключові фактори у лікуванні хвороб серця: спілкування і довіру

Два нових дослідження показують, що люди із захворюваннями серця можуть відчувати себе краще, якщо вони довіряють і розмовляють зі своїм лікарем.

Ключові чинники-догляду-захворювання серцево-комунікаційно-і впевненість у собі

В одному дослідженні дослідники виявили, що пацієнти з серцевими захворюваннями, які вважали своїх лікарів хорошими комунікаторами, частіше приймали аспірин і препарати, що знижують рівень холестерину. Вони також були менш схильні до терміновості. Інше дослідження показало, що пацієнти отримували препарати, що знижують артеріальний тиск, якщо вони зазвичай довіряли своєму лікарю.

Ні для кого не секрет, що довіра і спілкування важливі в будь-яких відносинах між лікарем і пацієнтом », - говорить доктор Віктор Окунринтеми, керівник дослідницької групи в дослідженні комунікації. «Незрозуміло, як це впливає на здоров'я пацієнтів з серцевими захворюваннями», - додав Окунринтеми, що працює в Baptist Health South Florida Південному Майамі.

Він стверджує, що нові дослідження показують, що пацієнти більше не є невідкладними, тому що їх лікарі є хорошими слухачами. «Ми не можемо з упевненістю сказати, що якщо у вас хороші стосунки з лікарем, ви будете почувати себе краще», - додав Окунринтеми.

Але «це логічно», сказав він, що пацієнти, у яких склалося враження, що у них було достатньо часу, щоб задати питання, і які думають, що їх слухав лікар, з більшою ймовірністю будуть слідувати плану лікування. «Ці типи досліджень показують, що пацієнти можуть отримати найкращі результати, якщо ми будемо хорошими комунікаторами», - говорить Окунринтеми.

У понеділок він представив результати дослідження на конференції Американської кардіологічної асоціації (American Heart Association) в Арлінгтоні, штат Вірджинія. Результати засновані на опитуванні більше 6800 пацієнтів з атеросклерозом (загартовані кровоносні судини), тобто бляшками, які блокують артерії і, отже, схильні до ризику серцевого нападу або інсульту.

Пацієнтів просили оцінити, як часто лікар проводив з ними достатньо часу, чітко пояснював їх лікування, слухав їхні запитання і ставився до них з повагою» до того, що вони повинні були сказати. В цілому, дослідження показало, що пацієнти, лікарі яких виконували ці умови, повідомили, що вони відчували себе краще: у них на 52% більше шансів приймати статини для зниження холестерину і на 26% більше шансів на прийом аспірину. обмежити ризик серцевого нападу.

Ті ж пацієнти мали на 41% менше шансів досягти терміновості і витрачати менше на медичне обслуговування, в середньому майже на 1200 доларів менше. Звичайно, пацієнти, які добре спілкуються зі своїми лікарями, багато в чому відрізняються від інших пацієнтів, каже Окунринтеми. Але, додав він, його команда прийняла до уваги деякі з цих чинників, такі як дохід і загальний стан здоров'я пацієнтів. Але спілкування все-таки було.

Друге дослідження включало 201 пацієнта з високим кров'яним тиском. Половина учасників дослідження були латиноамериканцями.

Керувала дослідженням Лілія Мельцер, медсестра в Каліфорнійському університеті в Лос-Анджелесі. Він показав, що пацієнти, які зазвичай довіряли лікарям, брали їх ліки в 93% випадків, порівняно з 82% серед пацієнтів, які менше довіряли своїм лікарям.

За словами представника Американської кардіологічної академії, доктора Ніки Голдберг, ці дослідження не показали, що довіра або спілкування точно змінили ситуацію. Він є директором Програми жіночого серця Медичного центру Лангоне в Нью-Йорку.

Тим не менш, Гольдберг стверджує, що спілкування необхідно і часто проблематично. Медична інформація може бути складною, і пацієнти, у свою чергу, різні, сказала вона. За словами Голдберга, деякі приходять до лікаря після того, як їх дуже добре інформують в Інтернеті, і у них виникає багато питань. Інші не настільки інформовані, і вони навряд чи можуть зрозуміти інформацію, яку їм дають.

«Мы должны адаптировать то, что мы говорим, в соответствии с личностью», - сказал Гольдберг. «Также важно задавать вопросы и повторять то, что я вам говорю, чтобы вы хорошо понимали. Будь активным слушателем. «Было бы полезно не только слушать, но и давать пациентам простую письменную информацию, которую можно забрать домой», - сказал Голдберг.

За словами Голдберга та Окунринтеми, лікарі приділяють більше уваги мистецтву спілкування, ніж багато років тому. Медичні школи і курси безперервної медичної освіти все більше уваги приділяють навичкам спілкування. «Задоволеність пацієнтів в цілому набуває все більшого значення», - сказав Окунринтеми. В даний час це є фактором відшкодування витрат за програмою Medicare, встановленого в лікарні.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner